2013. november 15., péntek

Francia nyelv

Különféle változatokat hallottam már, ha valaki azt mondta franciák. Van aki, csak azt mondja a francia nyelvre, hogy undorító nyelv, de van, aki még poénosnak ható szójátékokkal is illeti.
Én most kezdtem a francia nyelv tanulását. Igaz, hogy már előtte is odavoltam a franciáért, úgy beleértve mindent. A Guccitól kezdve az Eiffel toronyig. Imádom. J'aime la France. És még sorolhatnám.
Most is éppen francia zenéket hallgatok, amiket éppen most találtam, mert kerestem egy számot. Azt amit kerestem nem találtam meg, de egy csomó másik jót találtam, és így jó! :) Majd megkérdezem a barátnőmtől a címét!
Ezt most nem akarom annyira kifejteni, csak megjegyzem, hogy eleinte mennyire rajongtam, még ha elég nehéz is. Remélem később sem fogom megutálni. Elég nehéz lenne megutáltatni velem, de hátha!
Ti se utáljátok a franciákat azért, mert hím soviniszták. Ha valakit érdekelnek a zenék, amiket találtam:
En transe...ylvanie
Mozart Opera Rock
És amit most már sikerült megtalálnom:
Je Veux

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése