2013. november 9., szombat

Matekóra alias mit tegyünk, ha a szüleink nem hagyják, hogy válassz

Nagyon sokat gondolkoztam ezen a témán. Az anyukám kényszerített arra, hogy emelt matekórára járjak az iskolában. Állítása szerint én olyan nagyon jó vagyok a számisztikában, hogy kötelező. Persze én örülök, hogy végre nem vagyok a tanár kedvence.Ki akartam használni, hogy nincs para a matek miatt, erre tessék. Megkaptam a szokásos "hülye vagy gyerekem" és hasonló megjegyzéseket amikor mondtam, hogy nem akarok emeltre menni. Persze ezek mellé még társul az is, hogy igen is emeltre kellett jelentkeznem! Néha igazságtalanok az emberek.
Ennek a dolognak az lett a következménye, hogy most az iskolából hozom haza a 3-as matekjegyeket(bár egy igen nehéz gimnáziumba kerültem). A szüleim ki vannak akadva, és büntetéssel fenyegetnek, ami persze azt jelenti, hogy vagy net elvonás, vagy TV elvonás. Inkább az első. De tök mindegy.
A lényeg az, hogyha ti is hasonló helyzetbe kerültök, akkor meséljétek el az én történetemet a szörnyű jegyekről, és mondjátok: "Az ember nem igazán tanulja azokat a dolgokat amiket nem szeret, így nem fog menni a matek". Remélem tanultok a hibámból, és ti nem hagyjátok magatokat. Legyetek erősek, és álljatok ki magatokért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése