2013. november 9., szombat

Miért is hoztam létre?

Igazából a válasz egyszerű. Egy tinilány fejében nagyon sok gondolat cikázik össze-vissza, és ezt valahová ki kell adnunk magunkból. A sok összeesküvés elmélet amiket gyártunk már kezdi kinőni a fejünket, és úgy érezzük, hogy a gondjainkat, vagy gondolatainkat meg kell osztanunk másokkal is. Persze ez egy hülyeség. A tinik túl sokat adnak mások véleményére, ezt én is tudom, de ez a tudat akkor is bennem lappang, és én is kíváncsi vagyok mások véleményére. Ez van, nem tehetek róla. Ki kell adnom magamból. A naplóval már próbálkoztam, de nem igazán jött be. Mire odaértem, hogy leírjam ami a fejemben van, addigra elvesztek a gondolatok. Meg amúgy sem tudtam hogy kezdjem az egészet. Nem tudtam, hogy mi az amit leírhatok, és titokban marad. Most gondolom, hogy azt hiszitek hülye vagyok. Félek attól, hogy amit leírok egy naplóba kitudódhat, és nem merem leírni, de egy nyilvános blogba simán. Ennek egyetlen egyszerű magyarázata van. Én anonim vagyok, ezért senki nem tudja majd megmondani, hogy én volta, aki teletömte a blogjátok őrült gondolatokkal. Nagyon sok mindent kell kibeszélnem, úgyhogy készüljetek fel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése