2013. november 14., csütörtök

Önkritika

Mielőtt belekezdenék a mai témámba, azelőtt kitérnék a tegnapi dologra. Sajnos megint győzött a lustaság, és nem írtam kettő cikket.(vagy mi ez) Röstellem, de végül is ez az én oldalam. :P Szóval most, hogy tisztáztuk, kezdhetem is.
Mára az önkritikát találtam ki nektek kifejteni. Tudom, hogy a tinik többségének túl sok az önkritikája, vagy olyan, akinek nincs is, és vannak azok, akik kívülről azt mutatják, hogy ők azt hiszik magukról, hogy tökéletesek, de belül viszont marcangolják magukat.
Én a túl sok önkritikával rendelkezőkhöz tartozom. Mint a legtöbb tini. Nem tetszik a hajam, kövér vagyok, vagy éppen a vámpír szerűen hegyes fogaimra panaszkodom. De persze ez a külsőség. Belül sokkal mélyebb gondolatok mennek át a fejemben. Nem vagyok elég jó, nem tudok táncolni, se énekelni, rondán rajzolok, egyszóval nem tudok mit kezdeni magammal a gimi után. Semmiben nem vagyok elég jó. Ez néha elég aggasztó, főleg akkor, amikor a szüleim is az orrom alá dörgölik a dolgot. Vagy amikor megkérdezik tőlem, hogy mi akarok lenni. A választ csak annyiban tudom kifejteni, hogy "Gyümölcs a jogobellában!" vagy "Felnőtt!". Ezekkel kifejezem, hogy foggalmam sincs. Persze ezt a felnőttek is rögtön leveszik szerencsére. Vagyis általában. Mert az nagyon kínos tud lenni, hogyha el kell magyaráznod, hogy fogalmad sincs, mert mindenben szar vagy! Ez egyedi meglátás!
Amúgy lányok! Közlöm, hogy ha egy fiú azt mondja rátok, hogy szépek vagytok, akkor ne visszakozz, csak köszönd meg, és te is próbáld elhinni, mert nem hiába mondja! Lássátok pozitívan a világot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése