2013. november 19., kedd

Röplabda forever

Te jó ég! Már 4 napja nem írtam! Nagyon sajnálom, azoknak, akik szorgalmasan nézik a blogomat! Most aztán jövök nektek pár plusszal! Most sajnos csak egyre van időm, de még megpróbálom bepótolni! Bár...annyira nincs miről írnom. Annyira nem kusza az életem, sőt egyre tisztábban is látom a dolgokat.
A röplabda tipikusan a lányok sportja! Erősít, de azért nem annyira, mint a foci, vagy a kosár. Ez az arany középút, és még élvezni is lehet. Legalábbis én nagyon szeretem! Már 3. éve csinálom, és egyre pozitívabb véleményem van róla. Egyszerűen imádom.
Minap éppen edzésen voltam. Mentem be a terembe, és ott találom a matektanáromat melegítőben. Ő is jött edzeni, mert szereti a röpit. Először ódzkodtam tőle, de végül rájöttem, hogy szinte ez volt a legjobb óránk. Két szettet is játszottunk, és én a matektanárommal voltam, meg az egyik osztálytársammal. Mi így voltunk hárman. Ellenünk volt két évfolyam-, és egy osztálytársam, meg a röplabda tanárom. Ők így voltak négyen. De mi olyan jók voltunk, hogy HÁRMAN levertük őket. De nagyon csúnyán!
Ma pedig amikor bejött a tanár matekra, akkor rám mosolygott, és azt mondta: "Jól levertükk őket tegnap! Nem igaz??" tök vicces volt a szituáció! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése