2013. december 12., csütörtök

Egy szinte már-már tökéletes nap

A mai napom, valami elképesztően jó volt. A 0. és 1. órám elmaradt, mert tesi lett volna, és helyette délután elmentünk korcsolyázni. Reggel a barátnőmmel DV-vel bementünk a volt sulimba, és beszélgettünk az alsóbb éves barátainkkal és a tanárokkal. Még egy  kis óralátogatás is belefért a programba. Nagyon jól éreztük magunkat. Aztán csak a szokásos ütemben ment a nap. Egy jó rajzóra, amin alkottunk, egy számolgatós matek, amin megszenvedtem (közben kaja), imádott francia, vicces kémia, tanárkikészítés infó és jó hangulatú énekkar. Utána viszont mehettünk rögtön a korcsolyapályára. A többiek már ott is voltak, és sorban húzták fel korcsolyáikat. Én is gyorsan belebújtam a bérelt cipőmbe, és teljes neki indulással vetettem magam a jégre. Csakhogy már vagy egy éve nem voltam, és kicsit bénáskodtam az elején, de utána nagyon is jól belejöttem. Sőt, megtanultam hátrafelé menni vele. Tiszta jó voltam. Aztán találkoztam G-vel, és végül haza jöttem, hogy R-rel beszélgessek, és még pár tuti dolgot csináljak, hogy jól zárjam a napomat. Eszméletlen jól éreztem magam az egész nap folyamán. Csak még több ilyet. És persze nektek is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése