2014. május 31., szombat

Kedves régi és új olvasóim

Kedves Régi és új olvasóim!
Először is tudnotok kell, hogy nem tűntem el örökre, mert amint beköszönt a nyári szezon, én újult erővel térek vissza. Sőt, az oldal is újulásokon fog átesni, és még közelebbről ismerhettek meg engem, és azt, hogy éppen mi folyik körülöttem. Úgy érzem, hogy jó lesz amikor bármit kiírhatok már ide.
Tudjátok azért nem írtam ide, mivel pár ismerősöm megtudta, hogy én ezt a blogot vezetem, és ezért az első bejegyzésben összefoglaltak már nem voltak érvényesek. Paráztam, hogy az ilyen beírások után ez-az mit gondolna rólam. De végül úgy döntöttem, hogy pár hónapig nem írok, és akkor biztos elfelejtik ezt az egészet, és újra a blogolásnak szentelhetem az életem:)
Egyenlőre még csak kívánjatok sok sikert az év végéhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése