2015. március 30., hétfő

Visszaszámlálás indul

  Ez most kétszeresen érthető ám.
  Első, hogy én már most elkezdtem visszafelé számolni a napokat a nyári szünetig, illetve a tavaszi szünet. Remélem ti is olyan nagy erőbedobással várjátok már, hogy egész délelőtt az ágyban lehessetek, és utána is a gépet püfölhessétek, vagy éppen találkozzatok a barátaitokkal.
  Sajnos nekem kicsit másképp fog kinézni az idei szünetem. Sátorozni megyek a szüleimmel egy csomó ismeretlen társaságában, akiket ismernem kéne. Elég szánalmasan áll a szénám. És valami "beletottyéskész" fürdőbe megyünk (magyarul: meleg vizes gyógyfürdő). De attól még élvezni kell a lehetőségeket amik ezek a helyek adnak. Továbbfejleszthetem a gitártudásom, és behozhatom magam az olvasásban :3
  Nektek mik a terveitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése