2013. december 16., hétfő

Menjetek innen

Na most állok azon a ponton, ahol a régi barátaim teljesen kikészítettek agyilag, és elküldeném őket a fenébe. Fáradt vagyok a hisztijükhöz!
Drága E nem akarja odaadni a VA 4-et, mert az oszt.társamnak odaadta az 1.2. részét, és még nem adta vissza. Erre még rájön az is, hogy Zs is ezért szekál, mert ezért ő sem tudja tovább olvasni. Értem én, hogy para, de attól még nem kell, hogy mindenki engem rángasson, és hibáztasson. E konkrétan egyik nap ott hisztizett nekem! Ne velem kiabáljon, amikor ő adta kölcsön a könyvet! Mi (vagyis én) épségben visszaadtam neki. Ne szóljon semmit!
Legszívesebben káromkodnék akár itt is, de tudom, hogy azt mások nem igazán tolerálnák. Az egyetlen, akivel élvezet volt beszélni facen az A volt. Persze R-t is szeretem! De most a hátam közepére sem kívánnám E-t és Zs-t!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése