2013. december 5., csütörtök

Tisztázzam vele a dolgokat?

Oké, még mielőtt azt gondolnátok, hogy huhúú, végre képbe jött valami pasi, közlöm veletek, hogy az unokatesómról beszélek, aki amúgy nagyon jó barátom. Szóval G egyidős velem. Volt már pár húzása az utóbbi időben, és már sokszor gondolkoztam rajta, hogy vajon engem csak azért nevez a barátjának, hogy biztosíték neki? Legutóbb akkor készített ki, amikor megbeszéltük reggel, hogy együtt megyünk suliba, mert közel vagyunk mi is egymáshoz, és a sulijaink is. Csak nem tudtam,. hogy az gondot jelent neki, hogy 10 perccel előbb jöjjön velem (mert tesim volt), és mindenféle okot kitalált amiért ne kelljen velem jönnie. Retkes 10 perc miatt. Tisztára kikészültem, de aztán úgy döntöttem, hogy e felett szemet hunyok. De most, hogy ez nem az első dolog, így komoly fontolóra vettem, hogy beszélek a fejével.
Úgy volt, hogy ma átjön hozzánk, mert neki is hét órája volt, és akkor elmegyünk görkorizni. Siettem haza, hogy előbb érjek ide, és még meg tudjak ebédelni. De ahogy múltak az órák el kezdtem aggódni, hogy nem is jön. Úgy gondolom, hogy ebből már semmilyen dologgal nem tudja kihúzni magát. Legalább egy SMS-t vagy hívást megértem volna. Tűkön ülök, hogy mikor megyünk végre, és erre nem is jön. Pedig tegnap amikor véletlenül találkoztunk, akkor tök jó dolgokat szerveztünk be, hogy miket fogunk csinálni. Nem értem, hogy mi lelte. Azóta, hogy átment a Jelky-be, azóta elhanyagol, és nemtörődöm lett. Most már egyértelműen tudom, hogy beszélnem kell vele. Néha másokat fel kell világosítani, hogy mit tesznek, mert ők nem tudnak róla. Tudom, hogy milyen érzés, és először azt fogja hinni, hogy mindenki ellene van, és mindenki téved, de aztán végül egyre többször és többször játssza le a fejében, és ettől fog megváltozni. Ezt kell tennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése