2013. november 24., vasárnap

Túl sok!

Na jó...mostanság nem hagyok elég időt magamnak, és a blognak. Túl lusta vagyok. Sokat olvasok, és most csodálkozom, hogy hirtelen mennyi mindent kéne bepótolnom, amit a hétvége alatt nem tettem meg. Pár órám van csak, hogy felkészüljek két TZ-re, és a többi holnapi órára. Ehelyett még mindig nem vettem rá magam, hogy felálljak, és elkezdjem bővíteni a tudásom. Múlt héten eldöntöttem, hogy minden nap megtanulok egy kicsit a Föci TZ-re, és semmi nem lett belőle. Még mindig ugyan olyan tudatlan vagyok belőle. Neki kéne állni, de nem tudom rávenni magam. Ti sose csináljatok ilyet, nem vagyok jó példa! A tanulást mindig utoljára hagyom, és ezzel el is szúrom! NE KÖVESSÉTEK A PÉLDÁM! Na jó, lassan nekiállok, mert tényleg nem megyek semmire!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése